Groep 7 in gesprek

Sfeerverbetering

N.a.v. een aantal voorvalletjes in onze groep besloten wij afgelopen dinsdag de koppen bij elkaar te steken en eens goed met elkaar in gesprek te gaan. Zowel de kinderen als de leerkrachten hadden hier duidelijk behoefte aan. Het doel van dit gesprek was en is te komen tot een beter werkklimaat en een gezelligere sfeer. Iedereen mocht zeggen wat hij of zij op zijn/haar hart had.  Het werd een verhelderend gesprek. We zijn tot een aantal goede afspraken gekomen waar we ons allemaal aan gaan houden. Zo zijn er nieuwe groepjes gemaakt en hebben de kinderen zelf namen bedacht. Elk groepje kan punten scoren. Dat kan voor van alles zijn.  Snel opruimen, elkaar helpen, rustig werken enz. Het groepje dat op het eind van de maand de meeste punten heeft gescoord, krijgt een beloning. Alleen positieve activiteiten/gedragingen worden beloond. We houden jullie op de hoogte.
Namens juf Carla en meester Ger, de groetjes van groep 7.