Kerstmaaltijd

07-12-2015

Aan alle ouders van onze leerlingen,

Donderdag 17 december willen wij weer een gezellige kerstmaaltijd houden in elke groep.
Daarvoor hebben wij jullie hulp nodig. Wij vragen of jullie een lekker gerechtje willen maken voor de groep(en) van jullie kind(eren).  Vanaf morgen, dinsdag 8 december, hangt bij elke klas een intekenlijst. Hierop kunnen jullie aangeven welk gerecht jullie gaan maken.
Wij vragen jullie vriendelijk de gerechtjes vóór 12.00 uur (indien koud) of vóór 17.30 uur (indien warm) in de groep(en) van jullie kind(eren) te brengen.
Alvast, ook namens de kinderen, onze hartelijke kerstdank.

Op deze avond zijn alle ouders vanaf 18.15 uur welkom in de klas.
Voor die tijd kunnen jullie genieten van een lekker glaasje glühwein of warme chocomelk in de gang van onze school. We sluiten deze avond om 18.30 uur af. Jullie kunnen dan jullie kind(eren) meenemen naar huis.

Voor evt. vragen kunnen jullie terecht bij meester Ger of juf Marieke.