Ouderhulp groep 5/6 IPC Chocolade

Herinnering

Vrijdagmiddag 27 november aanstaande gaat groep 5/6 van 14.30 - 15.30 uur bonbons maken! Gelukkig zijn er veel ouders die ons daarbij willen helpen (de moeders van Raphèl, Sean, Nick, Tom en Sam en de vader van Jochem). Genoeg dus om deze activiteit veilig door te laten gaan.

Echter, met 29 leerlingen betekent dit wel 6 kinderen per groepje. Extra hulp is dus nog steeds van harte welkom! Ook kookplaatjes en pannen (die in elkaar passen voor eau bain marie) zijn nog nodig.

De basisingrediënten voor de bonbons regelt school. Wilt u samen met uw kind eens in de keukenkastjes kijken, wat we aan de chocolade kunnen toevoegen om de bonbons nog lekkerder te maken? Graag (uiterlijk) vrijdag mee naar school nemen.