Verkeerssituatie

13-11-2015

De laatste tijd ontvang ik signalen dat de verkeersituatie rondom de school wel eens gevaarlijk is. Het gaat dan met name om volwassenen die hun kind met de auto naar school brengen en niet altijd goed overzicht hebben op andere auto’s, fietsers en wandelaars. Het blijkt dat al deze partijen elkaar niet genoeg zien.

Wij hebben het liefst dat u uw kind lopend of met de fiets naar school brengt. Is dit niet mogelijk, parkeer dan op afstand en hou zicht op alle andere weggebruikers! Bent u met de fiets of lopend, zorg dan ook voor een veilige situatie, fietsers aan de goede kant van de weg, wandelaars op de stoep. Zo zorgen we er samen voor dat alle kinderen veilig van en naar school gaan! Bedankt voor de medewerking!