Afsluiting Willibrordusjaar: onthulling bankje!

03-11-2015

Beste ouder(s), verzorger(s),

Zoals u wellicht heeft gehoord is dit jaar het Willibrordusjaar. 7 november is de sterfdag van Willibrordus en daarmee wordt het Willibrordusjaar ook afgesloten.

Als school zijn wij hier ook aan verbonden, daarom zijn wij actief bezig!

De afgelopen week heeft groep 8, onder begeleiding van een aantal enthousiaste ouders, heel hard gewerkt aan het mozaïeken van een bankje. Dit bankje zal aanstaande vrijdag, 6 november, geplaatst worden langs de Willibrordusweg, bij de Beun.

Het plaatsen en onthullen van het bankje laten we niet zomaar voorbij gaan, hier maken we een feestelijk moment van! Deelgenoten van het Willibrordusgenootschap, de wethouder en natuurlijk ouders en kinderen zijn van harte welkom.

De groepen 5 tot en met 8 zullen hierbij aanwezig zijn. De onthulling is om 11.30 uur, zij zullen rond 11.00 uur vanaf school vertrekken. Om 12.00 uur wordt alles afgesloten.

Bij het fietsen is ouderhulp welkom. Kunt u vanaf hier meefietsen, wilt u dit dan doorgeven aan de leerkracht?

We hopen u daar ook te zien. U kunt uw kind om 12.00 uur direct meenemen. Bent u niet in de gelegenheid om erbij te zijn, fietst uw kind met de leerkracht mee naar school. Wanneer u hier toestemming voor geeft, mag uw kind ook vanaf daar zelf naar huis. Hier kunt u onderstaand strookje voor invullen.

De kinderen van groep 1 tot en met groep 4 blijven op school. Bent u hierdoor iets later met ophalen, is dit geen probleem.

We hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u vragen heeft, horen we het graag.

Met vriendelijke groeten,

Mede namens het team,

Anita Kraakman

Ik geef mijn kind ………………………………………………………….. uit groep ………………..

toestemming om vrijdag 6 november vanaf de Beun zelfstandig naar huis te fietsen.