Groep 2 krijgt een eigen groep!

14-10-2015

We zijn erg blij te kunnen melden dat we een extra groep kunnen starten. Na de kerstvakantie zou groep 2 samen worden gevoegd met groep 3 waardoor het een groep 2/3 wordt. Een aantal groep 2 kinderen zou bij groep 1/2 blijven. Door genoeg instroom en meevallende finsancien kunnen we dit aanpassen!

Na de kerstvakantie starten alle groep 2 kinderen in een eigen groep 2. Groep 3 blijft groep 3, hier komen geen kinderen bij. Groep 1 start in het leegstaande lokaal als kleinere groep en zal doorgroeien met kinderen die 4 jaar worden. Dit biedt genoeg mogelijkheden voor nieuwe kinderen en daar zijn we dan ook erg blij mee!

In de loop van het schooljaar bekijken we de groepssamenstellingen van volgend jaar, daar kunnen we op dit moment nog niets over zeggen.

Voor de ouders uit de groepen 1, 2 en 3 is er een informatie avond waarop dit alles verder zal worden toegelicht.

Kent u ouders die zich nog op een school oriënteren? Zij zijn natuurlijk van harte welkom!