Kinderboekenweek

opening

Beste ouders en kinderen,

De Kinderboekenweek komt er weer aan.

Het thema dit jaar is: RAAR MAAR WAAR....!! We gaan er dit jaar niet zo heel veel aan doen omdat iedereen erg druk is met het IPC-projct. Maar we willen de Kinderboekenweek wel feestelijk openen en ook weer sluiten!

Op vrijdag 2 oktober openen we om 13.30 uur met het Kinderenvoorkinderenlied RAAR MAAR WAAR... en gaan Joost en Wim uit groep 8 voor ons allemaal wat originele proefjes doen...!

Op donderdag 15 oktober sluiten we om 13.30 uur de Kinderboekenweek af met nog eens met z’n allen het Kinderenvoorkinderenlied RAAR MAAR WAAR...en de kinderen die het dansje erbij kunnen, kunnen dan op ons podium dansen, gezellig!! En daarna houden we  een Kinderboekenmarkt!!

Je mag al vast eens met je ouders je eigen boekenkast of tijdschriftenmand bekijken of er boeken en of tijdschriften bij zijn die jij niet meer leuk of spannend vindt omdat je er misschien te groot voor bent geworden.

Die boeken en tijdschriften kun je dan leuk verkopen op 15 oktober. De boeken en tijdschriften mogen niet duurder dan 50 eurocent zijn.

Neem een kleedje mee en leg jouw spullen erop. Het is handig als je dit afspreekt met een zus (je) of broer (tje) of vriend of vriendin. Dan kun je zelf ook eens even een rondje lopen langs alle andere kleedjes en kun jij ook weer ”nieuwe”boeken kopen, en ondertussen gaat de verkoop bij jouw boeken gewoon door. Leuk toch!!