Hulpouder schoolplein gezocht!!!

21-09-2015

Nadat het gras weer gemaaid is en het onkruid is verwijderd, kan het schoolplein nog veel meer vrolijks gebruiken! Op dit moment denken we aan het podium: de stoepranden zien er met een kleurtje veel vrolijker uit!

Zijn er ouders die het leuk vinden om deze taak op zich te nemen? Belangrijk is dat dit met mooi, droog weer gebeurt en aangezien er een mooi, zonnig najaarsweekend aankomt, hopen we dat dit misschien nu nog mogelijk is!

Het is nodig dat het podium eerst met een hogedrukreiniger wordt schoongespoten. (De hogedrukreiniger is op school aanwezig...)

Nadat dit gedroogd is, kan er geverfd worden. Wie weet kan er voor het weekend schoongespoten worden en na het weekend de kleur erop?

Verf wordt door school geregeld: we zoeken alleen nog enthousiaste handjes!

Wat krijgt u ervoor terug? Koffie/thee, iets lekkers en onze eeuwige dank!

Wilt u ons helpen? U kunt zich aanmelden bij juf Anita (directie@willibrord-school.nl)