Kinderboekenweek

Actie

Beste ouders en kinderen,

De bibliotheek heeft een spaaractie voor alle scholen van Heiloo!

De school die wint ontvangt een prachtig mediapakket met daarin voor elke groep een boek,dvd of luisterboek.

Wat kun je doen om je eigen school te laten winnen? Veel lenen en natuurlijk: veel leeskilometers maken!!

Tussen 15-9 en 17-10 deelt de bibliotheek stickers uit. Als je boeken hebt geleend, krijg je een sticker als je je uitleenbon laat zien. Nog geen lid van de bibliotheek? Word dan snel lid, en krijg 3 stickers. Wie een volwassene meeneemt die lid wordt van Bibliotheek Heiloo ontvangt wel 5 stickers!

Elke school heeft een eigen poster in de bibliotheek. De stickers plak je natuurlijk op de spaarposter van je eigen school. Op de website www.bibliotheekheiloo.nl kun je elke week zien of jouw school al bovenaan staat. Check op de site ook meteen even het programma voor de Kinderboekenweek! Na 17-10 wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt welke school het mediapakket wint.