Hulp gevraagd Willibrordusjaar groep 8

Beste ouders van groep 8,

Wij, groep 8, mogen onderdeel uitmaken van het Willibrordusjaar. In dit jaar zijn diverse activiteiten georganiseerd waarbij ze het Willibrordusjaar onder de aandacht willen brengen. Ook wij mogen meedoen! Onze activiteit zal inhouden dat de kinderen een bankje mozaïeken. Van te voren zullen wij ouders moeten verzamelen die enthousiast zijn en met ons deze activiteit willen volbrengen. Deze ouders zullen dan een workshop mozaïek van één bijeenkomst volgen. Zij komen dan de kinderen van groep 8 begeleiden op school bij het mozaïeken van het bankje.

Het bankje zal op 16 oktober worden onthuld tegenover de Beun (het theater vlakbij het winkelcentrum). De hele school mag hierbij aanwezig zijn. Er wordt dan ook een bordje met willibrordschool op het bankje geplaatst.

Spreekt dit u aan en bent u net zo enthousiast als wij, geef u dan op om ons te komen helpen. Ook moeten wij de materialen verzamelen. Materialen als: buiten tegels en vloertegels (muurtegeltjes zijn de poreus). Alles is welkom!

Vriendelijke groet,

Richelle