Vriendjesdag 7 februari

Bericht van 23-01-2024

De kleuters hebben deze week een folder van de vriendjesdag meegekregen. Wilt u deze folder geven aan iemand die zich oriënteert op een leuke school? Op deze dag laten we graag meer zien van ons onderwijs.

Ook bij de peuters delen we deze folder uit. U bent van harte welkom om met uw kind een kijkje te komen nemen. Komt deze dag niet uit? Woensdag 29 mei hebben we weer een vriendjesdag. Liever een individuele afspraak? Ook dat kan! neem dan contact met ons op!

7 februari is het weer vriendjesdag. Op vriendjesdag mogen alle kleuters een vriendje of vriendinnetje , en hun ouder(s)/verzorger(s) die zich oriënteren op het basisonderwijs, meenemen naar ons kindcentrum. in de ochtend ( van 8.30-10.00 of 10.30-12.00) zijn Vriendjes (nieuwe kinderen met hun ouders) welkom om de sfeer te proeven op Kindcentrum Willibrord. Ook als je niet bekend bent met kindcentrum Willibrord, maar voor je/jullie kind wel oriënteert op basisonderwijs, ben je/zijn jullie van harte welkom!

Leerkrachten en directie zijn aanwezig om vragen te beantwoorden.

vriendjesdag vriendjesdag
vriendjesdag 2 vriendjesdag 2