Open middag Forte BSO’s met Heel Forte Bakt!

22-08-2016

Om (toekomstige) ouders kennis te laten maken met de buitenschoolse opvang van kinderen van 4-12 jaar, organiseert Forte Kinderopvang op maandag 12 september een open middag bij haar BSO’s. Ouders en hun kinderen krijgen een rondleiding, ontvangen een leuke goodiebag en kunnen deelnemen aan “Heel Forte Bakt”!

Gezond eten en lekker bewegen staan bij de Forte BSO’s hoog in het vaandel. Bij de BSO’s is standaard een uitgebreid sport- en spelaanbod te vinden, gebaseerd op leeftijd en belangstelling van de kinderen. Binnen dit aanbod hoort ook gezonde voeding: de kinderen bakken dan ook regelmatig samen met de pedagogisch medewerkers de heerlijkste gerechten. En omdat de BSO’s van Forte Kinderopvang gezond en beweging voorop hebben staan, zijn dit niet alleen zoete baksels, maar ook gezonde bakcreaties en vitaminerijke fruit- en groentesmoothies. Veel van deze recepten komen bij de pedagogische medewerkers zelf vandaan. Tijd dus voor een onderlinge wedstrijd “Heel Forte Bakt”, waarbij de medewerkers met hun recept strijden om de eer van het gezondste en lekkerste recept, en de kinderen meekoken en de winnaar kiezen!

Tijdens de open middag kunnen ouders en kinderen die nog niet bekend zijn met de naschoolse opvang van Forte Kinderopvang meedoen met “Heel Forte Bakt”. Daarnaast krijgen zij een rondleiding door de BSO. Elke bezoeker van de open middag ontvangt na afloop bovendien een gratis goodiebag, gevuld met leuke attenties.

De open middag van de Forte BSO’s is op maandag 12 september van 16.00-17.30 uur. Kijk voor een Forte vestiging in de buurt op www.fortekinderopvang.nl/vestiging. Naast de open middag zijn (toekomstige) ouders ook altijd welkom bij Forte Kinderopvang: via www.fortekinderopvang.nl is een afspraak te maken voor een rondleiding.