Afscheid juf Agnes

16-07-2016

Het was een feestelijk afscheid en het begon al op woensdag 6 juli. In de middag hadden we een reünie met diverse collega’s die op de Willibrordschool hebben gewerkt. Leuk om de verschillende gezichten van vele jaren Willibrord te zien! Vrijdag 8 juli hebben we juf Agnes opgehaald voor het eindejaarsfeest. Onder begeleiding van de groepen 1 en 2 kwamen we aan op het schoolplein waar ons een mooie voorstelling onder begeleiding van Samba Salad stond te wachten. We hebben hier enorm van genoten! Woensdag 13 juli zat juf Agnes nietsvermoedend in de klas een verjaardag te vieren toen juf Anita haar toch nog naar buiten kwam halen. Onder toezicht van vele kinderen en ouders mocht zij nog iets onthullen. Het odnerbouwplein is opgesierd door een mooi naambord: het Juf Agnes Plein, iets wat zij na vele jaren Willibrord verdiend heeft! Nog één keer alle klassen langs, en het afscheid was goed en compleet! Zij mag en kan de Willibrord nu met een gerust hart loslaten!

Er staan foto’s in het fotoalbum!