Eindejaarsfeest

Iedereen is welkom!

Eindejaarsfeest

Vrijdag 8 juli houden wij weer ons eindejaarsfeest, met dit jaar het thema: Caribbean party. Tevens is dit ook een gelegenheid om afscheid van juf Agnes te nemen.

De kinderen zijn om 12.00 uit. ’s Middags worden zij weer om 16.00 op school verwacht waar wij gaan feestvieren tot 19.00.

De strippenkaarten zijn te koop voor E 5,-. Met deze strippenkaarten kunnen spelletjes gedaan worden en is eten/drinken te verkrijgen.

Samba Salad heeft een dans ingestudeerd met alle groepen. Van de leerkracht van uw kind krijgt u te horen welke attributen en/of kleding zij deze middag mee moeten brengen.

De hulpouders die bij de spelletjes zijn ingedeeld hebben als het goed is bericht gekregen van de ouderraad. Ook op de dag zelf hangt het schema op het plein.

We hopen iedereen te zien op vrijdag 8 juli. Iedereen is welkom, ouders, opa’s oma’s, buren en andere belangstellenden.