Groepsverdeling

27-05-2016

Vorige week heeft u de verdeling van de groepen al van ons gehad. De afgelopen week hebben we gekeken naar welke leerkrachten de kwaliteiten hebben om de groepen te draaien. Ook daar kunnen we nu meer over vertellen!

Groep ½: juf Sandra en juf Jorien

Groep 3: juf Sophie en juf Sandra

Groep 4: juf Marieke en juf Helga

Groep 5/6: juf Iris en juf Martine

Groep 7: meester Ger en juf  Chantal

Groep 8: juf Richelle en juf Kim

In onze visie sluiten we af met “Samen leren en samen werken maakt ons samen slimmer!” Vanaf volgend schooljaar willen we dit ook meer vorm gaan geven. De groepen zullen dus onderling meer gaan samenwerken, ook buiten IPC. We zullen meer gaan kijken naar het niveau waar kinderen instructie op nodig hebben en kijken waar we kunnen samenwerken. Hierbij hebben we al rekening gehouden met de indeling van de lokalen. De groepen ½ zullen in het lokaal van de huidige groep 2 starten. Groep 3 blijft in het lokaal waar nu ook groep 3 zit, net als groep 4. Groep 5/6 en groep 7 ruilen van lokaal.

Op deze manier is het nog makkelijker om elkaar te vinden!