Visie Willibrordschool

27-05-2016

Waar staan we voor?

Het afgelopen schooljaar hebben we de tijd genomen om kritisch te kijken naar ons onderwijs. Waar zijn we trots op? Hoe vinden we dat leren eruit moet zien? Wat willen we bereiken met de kinderen in de tijd dat ze bij ons zitten? Kortom: waar staan wij voor op de Willibrordschool?

Dit alles heeft geresulteerd in een ontzettend mooie visie die we nu dan ook vol trots met u delen!

We hopen dat u, net als wij, blij wordt van deze woorden. De volgende stap is natuurlijk om deze woorden in de praktijk te brengen! We realiseren ons dat dit een proces is. Zoals al vaker gezegd, er is zoveel moois op de Willibrord, dat willen we uitbouwen tot nog meer! Dit betekent dan ook dat we gaan voortbouwen op onze stevige fundering en van daaruit de visie in de praktijk gaan brengen.

Dit alles doen we dan ook graag samen met u! Wilt u reageren? Heeft u vragen? We horen het graag!

visie visie