Wie helpt ons mee mooie dingen maken???

25-05-2016

Als u vanaf de parkeerplaats het schoolplein oploopt, kijkt u tegen een lege muur aan. Een van onze wensen is om daar iets moois van te maken, iets dat uitnodigt om het schoolplein op te lopen en de school te bezoeken. Ook bij de onderbouw ingang zal duidelijk worden gemaakt dat daar de ingang is. We willen dit dan ook graag op korte termijn verder organiseren en kunnen daar wel wat hulp bij gebruiken. Er zijn vast betrokkenen van de school die ook graag helpen om dit te realiseren. Vandaar deze vraag:

Wie wil het muurtje met een hogedrukreiniger schoonspuiten? Hogedrukreiniger is aanwezig...

Wie wil vervolgens het muurtje wit verven? Ook hiervoor is materiaal aanwezig.

Wanneer dit geregeld is, kunnen we verder en zullen we bekijken waar nog meer hulp bij nodig is.

We hopen uw reactie te mogen ontvangen! U kunt dit melden bij de leerkracht of een mailtje sturen!