Groep 8, open monumentendag en hulpvraag kamp

Op woensdag 9 september doen wij mee aan een activiteit rondom Open Monumenten Klassendag. Namelijk: een archeologie-opgraving, waarbij de kinderen zelf kunnen ervaren wat archeologie is. Een leuke activiteit waarbij de kinderen op onderzoek uit gaan! De activiteit zal plaatsvinden in Heiloo en is dus met de fiets te bereiken. De kinderen moet daarom op de fiets naar school komen.

Wij verwachten dat de kinderen uiterlijk 08.05 op school aanwezig zijn. Dan kunnen wij vertrekken om 08.10. De activiteit zal een uurtje duren. We zullen dan rond de ochtendpauze weer terug op school zijn.

Nu zijn wij nog opzoek naar twee enthousiaste ouders die graag mee willen voor extra begeleiding. Ook mag u helpen bij de activiteit. Graag hoor ik van u of u mee wilt/kan.

Daarnaast komen wij rijders te kort vanaf het Kamp terug naar Heiloo. Dit is op 18 september om 14.00 vanuit Heeg te Friesland. We willen de kinderen niet achter laten. Wie o wie zou nog kunnen/willen rijden? Het gaat om 4 plekjes.

Dankjewel!

Vriendelijke groet,