Vervanging juf Helga

ingevoerd op 26-06-2015

Hallo kinderen en ouders,

Tijdens de afwezigheid van juf Helga zal ik op donderdag en vrijdag de leerkracht van groep 4 zijn. Daarom wil ik mij graag even voorstellen.

Mijn naam is Karen Hoebe, ik ben 58 jaar jong en woon in Heiloo.

Ik ben getrouwd, trotse moeder van 3 volwassen kinderen en iedere dinsdag mag ik op mijn prachtige kleinkinderen passen. In augustus wordt ons derde kleinkind verwacht. In mijn vrije tijd ga ik graag fietsen, tuinieren en doe ik aan yoga om soepel te blijven.

Heel lang heb ik met veel plezier op de Paulusschool in Ypenstein gewerkt, waar ik met veel enthousiasme heb meegeholpen om het ontwikkelingsgerichte onderwijs vorm te geven. Nu is het tijd voor verandering en een nieuwe uitdaging. Daarom ben ik blij dat ik in het begin van het volgende schooljaar een onderdeel mag zijn van het team op de Willibrordschool. Ik heb er veel zin in om er samen met juf Sandra en de kinderen van groep 4 een heel mooie en leerzame periode van te maken.

Voor nu wens ik iedereen een plezierige zomervakantie!

Tot ziens en groetjes, juf Karen