Sportdag kleuters

Sportdag kleuters op het terrein van Double Stars

Ook voor de kleuters is het 5 juni a.s. sportdag. Dit vindt plaats op het terrein van Double Stars.

Tijd: van 9.30 uur tot 13.00 uur.

Wij doen dat in de vorm van behendigheidsspelletjes. Dat wordt rennen en zweten geblazen! Voor de dorst nemen de kinderen zelf wat drinken mee. Voor de lunchpauze nemen ze een broodje mee en ook drinken.

Voor deze gezellige dag zoeken wij nog enthousiaste mensen die een groepje willen begeleiden. Woensdag 3 juni om 12.00 uur wordt een korte uitleg gehouden voor de begeleiders. U kunt zich opgeven bij de klassenouders (Patricia en Bas) of uw naam noteren op de lijst die op de deur hangt van de klas.

Deze sportieve dag is altijd supergezellig! De kinderen en ook ouders kijken er altijd met plezier naar terug.